TEROR ‘DISKRETNIH’ ULOŽAKA

Higijenski ulošci su očit primer da reklame nude virtuelnu verziju stvarnosti. Razigranost i osmesi dama u reklamama, njihovo izvođenje svakojakih vratolomija ili ludovanje na koncertima tokom „onih dana“ predstavlja sve samo ne realan život. U realnosti nailazimo na PMS a potom i na uloške koji vrebaju iza svakog ćoška. Na stolu, ispod stola, u kupatilu, spavaćoj sobi, pored ogledala, iz tašne, odnosno tašni… Skoro da ne mogu da ih promašim u svakoj prodavnici u koju uđem. Sa TV-a iskaču pred mene skoro u svakoj pauzi serije koju gledam. Još samo nisu našli način kako da se probiju do mojih snova. Međutim, i to je samo pitanje trenutka. Osećam da smo izloženi pravom teroru ovih „diskretnih“ stvarčica.

Da li su one „diskretne“ ili je to samo mit iz reklame, prosudite sami.

TEROR ‘DISKRETNIH’ ULOŽAKA

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s